McDonald’s повідомляє про найбільше падіння продажів у США з часів COVID

Виторг найбільшої у світі мережі ресторанів швидкого харчування в США, відкритих не менше року тому, впав на 3,6% за перші три місяці 2025 року в порівнянні з аналогічним періодом 2024 року, оскільки клієнти скоротили кількість відвідувань.

Про це ідеться у матеріалі ВВС.

Компанія McDonald’s пережила найбільше падіння продажів у США з моменту розпалу COVID. За словами компанії, це падіння було викликане ширшими побоюваннями щодо стану економіки США. Це стало різким падінням порівняних продажів у США за останні три місяці до кінця червня 2020 року, коли все ще діяли багато обмежень, пов’язаних з пандемією.

Генеральний директор Кріс Кемпчинскі заявив, що клієнти «борються з невизначеністю», але запевнив інвесторів, що компанія зможе «впоратися навіть із найскладнішими ринковими умовами».

McDonald’s вже кілька місяців намагається відродити свій бізнес після зіткнення з негативною реакцією клієнтів, особливо з сімей з низьким доходом, на зростання цін.

Останнє падіння продажів компанії збіглося зі скороченням економіки США, яка за перші три місяці 2025 року скоротилася на 0,3% у річному обчисленні.

Це перше квартальне зниження з 2022 року.

Цифри відображають лише два місяці президентства Дональда Трампа, оскільки багато компаній та споживачів з подивом відреагували на шквал його оголошень про тарифи, але не на його тарифні плани «Дня визволення» від 2 квітня.

За той же тримісячний період спад продажів McDonald’s у США призвів до зниження загальної сумісної виручки компанії на 1%, навіть незважаючи на зростання продажів у Японії, Австралії та на Близькому Сході.

До слова, вживані авто подорожчають на чверть – наслідки нових податків.