Секрет успіху: як невеличкий інтернет-магазин виріс до найбільшого онлайн-ритейлера України

У червні виповнюється 12 років компанії, котру Володимир та Ірина Чечоткіни заснували у 2005 році як невеличкий інтернет-магазин. Сьогодні це найбільший онлайн-ритейлер країни, що має 43 мільйони відвідувань сайту щомісяця.

Йдеться про мережу ROZETKA. перший офіс якої був у квартирі, склад — у багажнику машини та лише 10 співробітників під кінець року. Сьогодні це найбільший онлайн-ритейлер України, який має 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі, власний сервіс доставлення і платіжний сервіс ROZETKA Pay.  

Першими кур’єрами ROZETKA були його засновники Владислав та Ірина Чечоткіни, а першим  проданим товаром став мобільний телефон.  Зараз на сайті ROZETKA продається понад 14 мільйонів товарів: від смартфонів до електросамокатів, від шкільних рюкзаків до кормів для тварин. А команда з 10 осіб збільшилась до 6000.  

Я озираюся назад і згадую, як нас відмовляли: “Ви що! Який бізнес?! Помаранчева революція в розпалі. Бережіть гроші, бо незрозуміло, що далі буде”. Або: “Інтернет-магазин? Та такого вже повно!” І моє улюблене: “Інтернет-магазини — це якась маячня. Хто там взагалі буде купувати?” — згадує засновник ROZETKA Владислав Чечоткін.

Разом з Україною ми пройшли фінансові кризи, Революцію гідності, початок війни, пандемію, а зараз разом проходимо повномасштабне вторгнення.

Продовжуємо працювати в Краматорську, Сумах, Слов’янську, Херсоні, Павлограді, Харкові. Щоб залишатися поруч. Щоразу