Штендери — це конструкції, які коштують недорого, але й користі від них не так уже й багато. Навпаки – інколи вони є навіть небезпечними, особливо під час негоди. Та місцеві заклади продовжують ними користуватися, виставляючи на вулицю, щоб повідомити про послуги та акції, які зараз проходять.
Як наголошують в Управлінні з питань реклами КМДА, таку конструкцію легко не помітити, перечепитися через неї та упасти.
Штендер — це сумнівна «реклама на ніжках», її зносить вітром, бо вона нестійка та часто стоїть просто на тротуарах.



«Її встановлення – це порушення правил розміщення рекламних засобів у місті», – зазначають у «Київрекламі».
Щомісяця фахівці демонтують від 200 до 1000 штендерів, повертаючи пішоходам безпечний простір.
Тож, столичний бізнес просять не спонсорувати виробників незаконних конструкцій та не встановлювати їх біля своїх закладів, бо це – незаконно.
Нагадаємо, бізнесменів також закликають оформлювати свою рекламу українською мовою.


