Жителів столиці закликають економити свій час та користуватися дистанційними канали комунікації для вирішення комунальних питань.
Завдяки ним можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань, надіслати необхідні документи та багато іншого.
Зокрема, можна обрати для себе будь-який зручний спосіб:
- Особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.
- Месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.
- Зворотній зв’язок на сайті ЦКС – для оперативного вирішення питань.
- Розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.
- Електронний рахунок для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.
- Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.
- Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)247-40-40, (096)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.
- Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.
- Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників.
Детально ознайомитися з каналами надання послуг можна за посиланням.
Раніше «ВК» писав, що ЦКС оновив особистий кабінет споживача – що потрібно знати.